miércoles, 19 de junio de 2013

LETRAS/Novela policial

“BÍCAME, FRANK”: Making Of 2 (-9)

O manuscrito de Cabanillas


[Continúo rememorando a xestación de BÍCAME, FRANK, nas librarías o venres 28 de xuño. Agardo que vos enganche…]

Ese ritual consiste en escribir unha sinopse ampla de tres folios, georgia, corpo 12, espazo simple… Pero antes compre ter a base da trama, e sobre todo un desenlace convincente (que non revelarei por razóns obvias…). Tiña moi claro o roteiro para chegar, pero faltábame o arranque que me xustificase recuperar a Sugar Jones, un canalla polo que teño especial debilidade. E atopeino no manuscrito de “Vento mareiro”, o poemario de Ramón Cabanillas, o insigne poeta cambadés. De paso aproveito para traer a Frank ata Cambados, vila pola que sinto especial querenza. E así foi como principiou a trama, con Sugar enredando… De feito, esta pequena subtrama xa viña de 2010, do relato longo “Frank Soutelo e o manuscrito de Cabanillas” co que eu agasallara aos amigos cando me concederon alí o Premio Ramón Cabanillas naquel ano. Pero o que nunca se imaxinou Frank, foi que aquel viaxe de pracer á Versalles de Galicia (que dixera Pardo Bazán), lle levaría á comisaría de Vilagarcía…


LETRAS/Novela policial

“BÍCAME, FRANK”: Making Of 2 (-9)

El manuscrito de Cabanillas

[Continúo rememorando la gestación de BÍCAME, FRANK, en las librerías a partir del viernes 28 de junio. Espero que os interese…]

Ese ritual consiste en escribir una sinopsis amplia de tres folios, georgia, cuerpo 12, espacio simple… Pero antes es necesario tener la base de la trama, y sobre todo un desenlace convincente (que non revelaré por razones obvias…). Tenía muy clara la ruta para llegar, pero me faltaba el arranque que me justificase recuperar a Sugar Jones, un canalla por el que tengo especial debilidad. Y lo encontré en el manuscrito de “Vento mareiro”, el poemario de Ramón Cabanillas, insigne poeta cambadés. De paso aprovecho para traer a Frank hasta Cambados, villa por la que siento especial cariño. Y así fue como comenzó la trama, con Sugar enredando… De hecho, esta pequeña subtrama ya venía de 2010, del relato largo “Frank Soutelo e o manuscrito de Cabanillas” que regalara a los amigos que me acompañaron cuando me concedieron allí el Premio Ramón Cabanillas, aquel año. Pero lo que nunca se imaginó Frank, fue que aquel viaje de placer a la Versalles de Galicia (que dijera Pardo Bazán), le llevaría a la comisaría de Vilagarcía…

No hay comentarios:

Publicar un comentario